Värdelös

Shit vad jag har blivit dålig på det här. Blogga verkar inte vara min starka sida längre. Kan vara för att jag aldrig gör något nytt nu mera. Eller jo, jag började gymma där ett tag. Signade upp på ett jätte bra gym och la till spa grejen. Spenderade ungefär lika lång tid i spat som på gymmet. Fett skönt! Nu har det dock varit dåligt med gymmandet på sista tiden. Slutet på förra veckan spenderade jag men en väldigt söt gutt. Och den här veckan är jag bara lat.

Nu är det inte lång tid kvar på den här ön. Imorgon ska vi ha kick down. Vi ska åka på en piratbåt, grilla på stranden och festa i Gigantes. Ska sova över där på hotell. Det blir säkert sjov!

Ja som sagt, jag har inte så mycket att skriva för stunden. Kan bara tillägga att jag tappade min svenska mobil i toaletten igår. Så ja, den fungerar mindre bra numera. Och nej ni behöver inte oroa er för att jag skulle fått kiss på fingrarna, den ramlade ner efter jag spolat. Tragiskt att det skulle sluta såhär med min älskade mobil som jag haft i cirkus sex år! Vad ska jag nu skaffa lix? iPhone eller?!

Som sagt, inte mycket som händer här. Kanske jag kan komma med något bättre efetr kick down:en.

Ha det så bra så länge mina trogna läsare! (pappa och mamma) =oP

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Tappade med flit tror jag så att köpet av en ny blir av.Jag läste om en kvinnlig polis som glömde sin pistol på toaletten i ett varuhus,vad det nu har med saken att göra.

2012-03-28 @ 20:28:23
Postat av: Mammi

Hej min lilla socker pulla ;) Ja vad ska man säga... hahaha Jag har två telefoner som jag kan dela med mig av. En motorola och en Nokia 3310 ;) <3 Puss

2012-03-30 @ 20:41:03
Postat av: Sandra

Moa, en uppdatering skulle passa bra nångång i när framtiden ;) Hoppas allt är bra och att du fått visumet fixat!

2012-04-27 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0