Cocos b-day!

Jag har haft mitt första Cocos födelsedags kalas. Det var galet! När vi skulle äta började det lite smått med att jag och Elin hade äta-hamburgare-tävling. Sedan hade jag och Simone pommes-pricka-tävling. Simone kastade pommes som jag skulle fånga i munen. En åkte rakt ner i halsen. Efter det blev det pommes regn, sallads regn, gurk regn. Sist blev det frisbiekastning med hamburgare. Det var när tårtan åkte fram som det spårade ur. Elin kladdade ner hela händerna och kom och kletade på mig, jag gav såklart tillbaka. Ett barn kom och kastade två tårtbitar på mig. När han senare kom och kasta ett glas med cola kände vi att vi kanske skulle lägga ner. Fast sen kom ju popcorna fram och då blev det popcornkrig. Hela Bamsehuset var fullt med popcorn! När Coco och Raj-Raj kom hade vi dansstop och andra lekar.

Det var helt sjukt kul även fast jag nu luktar sur grädda med en tuch av svettlukt. Det är härligt att jobba på Blue Village! =o)



Vet inte om de här jordgubbsfläckarna kommer att gå bort. Det visar sig väl.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Galet :) <3<3<3

2012-05-28 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0