I'm alive

Jag vet, jag vet, jag vet… Jag är värdelös! Har inte haft något internet hemma och har haft fullt upp i övrigt. Men jag lever och jag har det bra, väldigt bra! Trivs helt sjukt bra på jobbet, har fantastiska kolleger, härliga barn i klubbarna, hotellpersonalen är helt underbara och hotellet är helt sjukt nice.

Jag bor i en liten by som heter Akyarlar och det är väl i princip bara vi som bor där. Den är ganska öde kan man säga. Spelar dock inte så stor roll då vi spenderar den mesta tiden på hotellet. Och när vi inte är på hotellet är vi ofta i Gümbet och skakar våra lurviga. Har träffat så många härliga människor här och vi har så galet kul när vi går ut. En och annan turk har man väl fått på halsen, men de är relatit lätta att bli av med.

Jag väntar med spänning på fredag. Vad som händer då tänker jag inte avslöja. Kan bara säga att jag längtar så jag håller på att spricka!



Här är för övrigt min gulliga kollega Helle. Hon är en dansk pige som pratar danska. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0