Pool häng

Vad ska jag säga? Livet är härligt i Bodrum. Vi bor för tillfället på ett hotell i Gümbet. Vi har varit och studerat olika utflykter vi kommer att sälja. Har bland annat varit i Efesos som är någon as gammal stad. Igår var vi iväg och åkte båt i sötvatten, tittade på blåkrabbor och jättesköldpaddor. Vi fick även prova på lerbad på ett ställe. Annars hänger jag mest med mina nya kolleger, som för övrigt är awesome. Har en känsla att den här säsongen kommer bli fantastisk.
Idag ska vi flytta in till våra lägenheter. Det set jag fram emot. De ska tydligen vara super fina och ligger tre minuter ifrån stranden. Vad mer kan man säga? Finns inte så mycket att tillägga. Livet leker!

Nu ligger vi vid poolen. Jag väntar på min omelett som jag just beställt in, dricker coola light ur glasflaska med sugrör. Igår var vi ut först till "våran" bar Out back. En halv turk och halv australienare som äger den. Efter det gick vi till en karaokebar som var väldigt rolig. Emellan låtarna gjorde vi olika danser tillsammans med en av bartenretna. Kan för övrigt säga att det inte hänt något i musikväg de senaste 10 åren i Turkiet då Tarkan fortfarande verkar vara populär. Vi gjorde någon turkdans. Det var väldigt roligt faktiskt. Sedan dansade vi på led i hela baren och ut på gatan till "Joana give me hope".

Nu ska jag äta! Over and out.

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Det låter härligt! Ha det bäst!

2012-05-06 @ 11:26:14
Postat av: Mammi

Hahaha... Va härligt Moa. Hur långt ifrån ditt jobb bor du nu då? Jag blir sååå sugen att komma till dig <3<3<3 Puss

2012-05-07 @ 09:16:36
Postat av: Mammi

PS: skönt att det blev legenhet igen :DS

2012-05-07 @ 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0