Sol och värme

När solens strålar värmer min kind, jag sitter på ballkongen och äter jordgubba. Då, då känns julen väldigt långt borta.
 
Desvärre är den ju inte det. Och min TM är någon slags julfanatiker. När vi på mötet idag började julplanera och prata julklappar fick jag nästan lite huvudvärk. Men en sak saknar jag. LUSSEBULLAR! En uppmaning till alla jag känner som gillar (eller bara gör det ändå) att baka. Snälla spar en påse med lussebullar åt mig. Snälla! När jag blir stor ska jag alltid baka lussebullar. Så det så. Till och med på midsommar.
 
Idag har vi haft arabiska lektion. Fick mig att inse än en gång att jag förmodligen aldrig kommer att lära mig arabiska. Men skam den som ger sig.
 
Yalla bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0