Vanvett affär

Som Anton Svensson i Katthult hade sagt.
 
Vi åkte på en spontan shoppingrunda i Naama Bay ikväll. Maria (DK) went crazy bananas och shoppade både skor, vattenpipa och jag vet inte vad. Själv började jag lite blygsamt med en klocka. En grön! Senare blev det ett par gröna Converse också. Sist men inte minst avslutade jag det hela med en röd handväska. Ja den är knallröd! Vet inte om jag någonsin kommer använda den, det får framtiden utvisa. Jag kände väl helt enkelt inte för ännu en till svart väska. Men ja, som sagt, en röd blev det. Det hela slutade på 170 E.G.P så jag blev ju inte direkt fattig på kuppen.
 
Nu hade jag egentligen tänkt att sova. Det är dock inte så lätt när det hörs dunkadunka musik ifrån discot nere i shoppingområdet. Och de fulla ryssarna som ränner i trappen gör ju inte saken bättre. Förut har jag alltid haft ac:n på men det har jag inte längre. Börjar bli kallt i Egypten nu. Nästan så jag funderar på att införskaffa mig en jacka. Sorgligt men sant.
 
Nä men jag får väl helt enkelt ta och måla naglarna eller något istället. Discot är ju slut vid 2.30 så jag har gott om tid på mig.
 
Puss på er mina fina!

Kommentarer
Postat av: Mammi

<3... Vanvitt ;)

2012-11-30 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0