Fotnot

Jag har gett er felaktiga uppgifter i min föregående blogg. Piiinsamt efter som jag är guide och ska faktiskt veta ALLT. (hahahahahahaha). Så St Catherine är inte en kyrka utan ett kloster. Men jag har inte lurat er helt och hållet för jag ska även besöka en kyrka under utflykten imorgon. ;o) Jag kommer även få se Moses brinnande buske. Den ni! Det skulle nog hjälpa mig en bit om jag vore lite mer kristen och troende än vad jag är. Men men... Man kan inte tro på allt här i världen.
 
Kan för övrigt säga att det gick väldigt bra på servicen idag. Var inte någon av våra gäster som kom och ville ha hjälp. =o/ Däremot har jag fått vägleda en del ryssar och engelsmän idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tur att inte din buske brann <3

2012-10-24 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0