Uteliv

Hmm... En gnutta besviken är jag allt. Utelivet i Sharm är, hur ska jag säga det här? Inte existerande. Folk går inte ut här, tydligen. Inte som i Turkiet eller som på Teneriffa iallafall. Vi var ut igår och det mest spännande på kvällen var taxiresan hem. Har haft min första "taxifight". Chauffören sa ett pris och när vi kon fram så blev det ett annat. Jag har lite arabiskt temperament jag med. Så där stod vi och skrek och vifta med händerna. Haha!
 
Nu ska jag ner till stranden men först ska vi spis frukost! =o)
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hahaha... Du å moster, bråkar med taxi chaffisar utomlands... Fast vi fick åka till ploisen så hon fick skrika lite på dem också... gock gock. Puss å hej vilda tjej!

2012-10-24 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0