Hej Sverige!

Här har vi välkomst komittén på Arlanda. Sådan lycka, det första jag såg när jag kom ut från security var Emmie och Albin. De stod precis vid utgången. Sen såg jag pappsen. <3
Den här gullungen fick jag äran att natta. Tre böcker senare lurade han med mig till Abbes rum. När jag frågade vad vi gjorde där, tittade han finurligt på mig och sa; "Vi ska leka". Jag fick dock ta på mig rollen som tråkmoster och säga att han skulle gå och lägga sig. <3
Första mötet med mini Teo! Vilken fantastisk liten varelse. Han är så liten och skör att jag nästan inte vågar andas i hans närhet. Lilla underverk, du är en Guds gåva med all säkerher. <3
 
Ps: Inte för att jag tror på Gud, men din mamma gör ju TYP det. =op
 
Och ikväll får jag träffa resten av min underbara familj. Som jag längtar! Ord kan inte förklara hur mycket jag älskar er alla. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Och vi älskar dig <3 <3 <3

2013-04-26 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0