Spring time!

Även om jag kommer ifrån 32 graders värme så är det något speciellt med våren. Man blir helt enkelt liiite lyckligare! Och sen att jag får träffa min familj och vänner kanske också spelar in en del. <3 Och den här gången ska jag verkligen försöka träffa "alla". Har planerat in en trip till Göteborg på måndag. Äntligen ska jag få träffa fantastiska Amira igen! Min Jimpen pimpen har även flyttat till götet med söte Gustav. Så dom ska jag också träffa! Sen har jag väl tänkt att, ja, försöka träffa alla andra jag känner i Gbg. Vet ju inte riktigt vart alla bor numera. Men det är väl det Facebook är till för? Underbara Sandra (som vanligen bor i Finland) pluggar numera i Uppsala, så henne kommer jag träffa med! Jag blir bara så lycklig när jag tänker på alla dessa möten. <3 Helt varm i hjärtat.
 
Valborg ska jag fira med min gulle Adam ute på Mörkö, Skansholmen. Känns som evigheter sen jag såg honom sist, och det är det förmodligen också. Larsa ska även dit!
 
För tillfället bor jag hos mitt hjärta Angelica, med familj, i Märsta. Så om det är någon som är i krokarna. Hör gärna av er. Jag har dock nytt nummer. Så kontakta via Fejan.
Tänkte bjuda på några bilder ifrån ett fantastiskt (läs helt okey) Märsta, och mina första dagar i Svearike. <3
 
Första mötet (eller morgonen efter jag kom) med Teo. Han är så liten!
 
Ute på krogen stötte jag på en av mina största idoler. Min moster Kerstin!
 
Två galna kusiner (Dick och Linus) träffade jag också på samma kväll.
 
Jag gillar att promenera vid Märsta ån med valfri hund.
 
Denna gång hade jag sällskap av denna snygga herre, Leo.
 
Vårtecken vi såg längs vägen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Härliga bilder <3 En av galna kusinerna ser lite sliten ut, moster strålar med sina blå ögon. Övriga bilder <3 <3 <3 Livet är ljuvligt ;) Puss å hej, hälsa Adam från mig :)

2013-04-30 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0