Framme!!

Nu är jag framme på Kreta. Har hunnit med att packa upp, vika och lägga in mina kläder i garderoben, duschat, packa upp dusch grejer, städat lite, ätit middag med några av mina nya kolleger, fyllt på mobilen. Det där med att fylla på mobilen var en konst. Det står på lappen "ring det här numret och följ sedan anvisningarna..." Jo jag tackar ja, skulle vara liiite lättare om de snackade engelska också (och inte bara texten var på engelska). Men det gick ju bra även fast de tog det på grekiska. Är man awesome så är man. Jag har även hunnit med att handla. Nu sitter jag här. Och internet fungerar bra! :)
 
Så här glad blir man då:
 
Ja, glasögonen flyger på automatiskt när man blir så glad. =oP Dom är för övrigt en hejdå - vi ses på Teneriffa present ifrån Fifi. :) Jag ska ha dom på när jag går av planet på TFS. Awesome, som sagt…
 

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Jag läser med stort intresse om dina äventyr.För det är ju det,det är.Fortsätt att hålla oss uppdaterade.

2013-08-27 @ 00:02:17
Postat av: Mammi

Du är så gullig 😘😎 blir de lättare på Kreta tror du? Jag älskar Grekland. Men jag kommer sen till Teneriffa, hoppas jag 👍💗💝 ha de så bra nu. Så hörs vi puss

2013-08-27 @ 06:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0