Hanna <3

Vilken fantastisk kvinna! Så många härliga stunder vi haft tillsammans. Mysiga hemmakvällar, sleepover "party", galna utekvällar/nätter, skratt, gråt och så mycket annat som bara vi förstår oss på. "Så glömmer du inte bort att tvätta händerna va?". Hon är en av de vackraste människorna jag vet och på samma gång en mästare på att göra fula miner. Hon är helt enkelt helt jävla awesome! Älskar denna galning så sjukt mycket. Tänk vad tråkigt jag hade haft det här utan henne.
 
De här godingarna kommer alltid finnas i mitt hjärta, och nu även på min handled i en form av ett. 
 
I - som i Ida, M - som i Moa, H - som i Hanna. <3 Det började med en läppstifts skiss. ;o)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

De va fint 💖

2013-08-24 @ 09:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0