Människor

Människor är så jävla intressanta alltså. En del är dock jävligt onitressanta också. Känns bra att man fort kan se skillnaden på folk och "oviktigheter".
Vissa människor är värda att få en chans, andra nää, skulle inte tro det...
Den här bloggen är för övrigt knuten lite till den som handlade om min fina vän Hanna. Fast ändå inte.
 
Hanna är en sån människa som jag lätt skulle kunna dömma på förhand. Just för att hon är snygg, självsäker och kan prata för sig. Därför älskar jag det jobbet jag har, just för att jag kanske aldrig skulle ha lärt känna Hanna annars. Hon är en sån där människa man inte kan leva utan när man väl lärt känna henne. Man måste lix ha sin dagliga dos av Hanna.
 
Puss på er, ni är säkert alla awesome på ers sätt. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0