Nedräkningen har börjat

I morse lämnade min fina Ida oss. Hon och Rosa tog sitt pick och pack och drog en sväng till Prag, för att senare åka till Gran Canaria. Men innan det hade vår fantastiska trio den bästa kvällen någonsin här i Sunny. Jag, Hanna och Ida hade en sådan kväll som bara vi tre kan ha, då när allt kan hända. Och det gjorde det! Vi har druckit Hockey, vevat med armar, sjungit/skrikit så rösten gett vika, snackat med danskar, eller hur var det nu Hanna?, nej just ja Holland var han ifrån! Trevliga engelsmän tog en stor del av vår tid. Vi har dansat på gatan. Och tattuerat oss! Welcome to Sunny Beach; det enda stället där du kan avsluta en helkväll med en Subway och tatto klockan 5 på morgonen. Tre tatueringar, och bråk med dryga italienare, senare vandrade vi hem och packade Idas väska.
 
Nu är det 10 dagar kvar tills jag lämnar det här stället. För en gångs skull är det inte med blandade känslor, det ska bara bli skönt! Självklart kommer det bli sorgligt att lämna mina fina kollegor för trots allt har vi haft det jävligt kul här tillsammans. Men det här landet... Neee, det finns ingenting jag kommer sakna med det. Eller det skulle vad det där med att man kan tattuera sig klockan 5 på morgonen då kanske.
 
Jag ska fara vidare till Kreta, det är inte min slutdestination. jag ska bara vara där i en månad eller så. Och fan vad kul det ska bli. Har många fina gamla kolleger och vänner på den ön, så det ser jag verkligen fram emot. Efter Kreta blir det tillbaka till där allt startade för cirka två år sen: Teneriffa! Hola CocaCola… Ojoj, den ön och jag har mycket historia tillsammans. ;o)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Men Moa, att du vågar! Vi är i Malmö hamnade på festival här, Rix FM å allt. I morgon lämnar vi Pellan i Ängelholm och åker hem. Puss å hej knasiga tjej

2013-08-17 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0