Så var det dags!

Panik! Vad f-a-n ska jag söka? Nu är ansökningsperioden igång. En del av mig vill bara så gärna tillbaka till Egypten. Men tänkte i så fall söka mig till den andra sidan av vattnet, Hurgada. Fast på ett sätt vill jag också tillbaka till Sharm. Ångest på hög nivå. Och sen är det det här med alla andra destinationer. Jag har förvisso sållat bort Thailand helt, vilket är en väldigt stor del. Av kanarieöarna kan jag bara tänka mig Teneriffa, där jag gärna skulle kunna tänka mig att bo och jobba igen, så den biten är också ganska stort nersållad.
Men sen har vi ju Mexiko, destinationen som typ alla söker. Det är nytt, spännande, exotiskt och alla jag pratat med som varit där älskar det.
Livet är fullt av nariga val - Var det inte så hon sa den där sjöhäxan i "Den lilla sjöjungfrun" filmen? Det är hur som helst dags att göra dom. Jag vet ju att jag kommer bli nöjd hur det än blir. Men det är bara den här tiden som är så jobbig, när man är helt ovis om vart man kommer att spendera vintern.
 
Om en vecka vet jag! Men som sagt, den här tiden är ångestladdad.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Men Moa . Ja sa ju 😘

2013-08-02 @ 00:07:58
Postat av: Moa..

Vad har du nu sagt? <3

2013-08-02 @ 07:26:49
Postat av: Mammi

Teneriffa😉 eller är de nått som lockar i Egypten? Jonas säger Teneriffa, de har jag sagt. Då kommer han gärna och hälsar på 😊

2013-08-02 @ 11:13:20
Postat av: Anonym

Det är Egypten som lockar mig dit. =oP Ingen annan anledning. Men ja, vi får se…

2013-08-02 @ 15:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0