Back and bored

Nu är jag tillbaka på ön. Hann träffa några av mina fina kolleger på hotellet, avleverera godiset - så mitt bagage blev ca 2 kilo lättare. Sen kom finska tjejmaffian och hämtade mig med bilen så jag slapp släpa hem min packning. Och vilken jävla flyt jag hade med det då. Det var själv check in på Arlanda. När jag la på min väska på bagagebältet och scana in det vägde den 21 kg. Den rullade alltså inte vidare utan det stod: "Bagaget är för tugnt, ta av väskan och kontakta persolan." Fan heller, tänkte jag och drog väskan åt sidan. Eftersom jag var tvungen att sitta på den för att få igen den imorse var jag inte överexalterad över att behöva öppna den. Men det var jag tvungen att göra, så jag drog upp kedjan på sidan litegrann och fiskade ut det första jag hittade, som råkade vara min Sweden Rock hoodie. Jag drog ut tröjan och drog igen kedjan igen, ställde väskan på bandet och blippade igen - väskan rullade vidare!
 
Jag är redan uttråkad på att vara ensam. Min familj är så stor och fantastiskt att jag saknar dom så fruktansvärt mycket redan. Och att komma ifrån min systers livliga hus till min lägenhet, som helt plötsligt känns så kall och tom, känns väldigt ensamt. Och ingen Lucifer som kommer och lägger sig på mina händer när jag sitter vid datorn. Ingen som kommenterar att jag tuggar för högt eller sväljer för hårt. Ingen som matar i mig droppar för min onda hals, ingen som frågar hundra frågor. Ingen som kommer med te och lussebullar, ingen som ringer, ingen som textar, ingen som frågar om jag vill med ut.
 
Åååh vad jag saknar er min underbara familj och fantastiska vänner. Tusen tack till Angelica och Magnus som också alltid ställer upp för mig och tar så väl hand om mig när jag är där och hälsar på (läs våldgästar). Tråkigt att man inte hinner träffa alla när man bara är hemma sådär en kortis men i sommar blir det kvalitetstid. Då ska vi hänga så mycket att ni vill att jag ska åka igen!
 
Sen jag kom hem har jag hunnit med att städa, tvätta, diska. Har också insett att det saknas en del prylar ifrån min lägenhet så jag tror att jag ska gå och göra rassia hemma hos Chris och Jesper. Så ska jag hämta tillbaka Peter Pedal också, är säker på att han saknat mig väldigt mycket.
 
Mammas kur med naturliga droppar versus Apotekets alla läkemedel med all möjlig skit i. =o(
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

💗 Saknar dig också, men snart ses vi igen 💗 Puss

Svar: Ja det gör vi! =o)
MoA

2013-12-28 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0