Boys night out…

Och så jag då förstås!
 
Helt galen kväll/natt men fan så kul vi hade. Jag vet inte varför jag kommer så mycket bättre överens med killar, kanske jag är lite "grabbig" själv. Bortsätt från att jag gillar att måla mina naglar i snygga färger och älskar skor så har jag nog fler gemensamma intresseområden med killar än tjejer. Det kan ju vara därför jag har fler killkompisar än tjejkompisar.
 
Imorgon ska jag, Suvi och Jesper studera Santa Cruz. Det ska bli så kul! Som jag och Suvi sett fram emot den dag. Tror dock inte Jesper delar den glädjen med oss. Haha... Men vi ska nog se till att han får kul ändå.
 
Och imorgon är det lucia! jag må hata julen men åh som jag älskar lucia. Ska åka in till Los Cristianos och kolla på luciatåget. Kanske jag sätter glitter i håret, om jag hittar något. För två år sedan var jag med i det tåget. Det var så mysigt och vi hade så kul ihop. Även fast jag hade 40°C feber. Jäklar vad jag knaprade piller då.
 
Nej nu ska jag kolla på film och förhoppningsvis somna. Morgondagen kommer bli lång, men så fantastisk!
 
Godnatt mina små lussekatter.
 
En Lusse-katt. =o)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0