Brev

Idag har jag skrivit brev! Oj så kul det är. Har skrivit med olika färger och satt på klistermärken. Men jag blir lite ledsen när jag inser hur dåliga mina leder är. Fyra A4 sidor och jag är helt slut i handen med tillhörande led. Nu hoppas jag att breven kommer fram och att jag iallafall får två glada vänner på skilda platser på klotet.
 
Nu är jag faktiskt tillåten att gå in på FB. Jag trodde det skulle vara svårare att hålla sig ifrån än det faktiakt varit. Den här veckan har också varit ganska fullspäckad så det kan ju ha sin del i det hela också.
 
Idag hade vi teamdag-häng-mys hemma hos mig. Jag och Suvi var ansvariga den här veckan. Vi lagade hemgjord pizza till våra kollegor. Det är alltid mys att ha egentid med Suvi. Och de andra uppskattade våra pizzor. Det var kul. Jag måste erkänna att dom var fett goda! Fem plåtar blev det. En halv ligger kvar här hos mig. Så om någon är sugen på pizza är det bara att titta förbi. ;o)
 
Igår fyllde Julia år. Hon ordnade med en väldigt trevlig hemmafest med togatema. Jag lindade in mig lite snyggt i mitt lila-rosa lakan, verkligen mina älsklingsfärger. Not! Men man tager vad man haver. Jag stack ut lite ur mängden kan man säga. Fast det brukar jag ju göra ändå…
 
Santa Cruz shopping var en besvikelse måste jag säga. Det fanns inte så mycket andra affärer än i Las Americas och med den långa bussresan var det inte värt det. Inget luciatåg blev det för min del heller. =o( Jag var alldeles för trött den dagen. Men Kristine var snäll och visade mig en video så lite feeling fick jag allt, dagen efter dock.
 
Nu ska jag faktiskt ta mig en snabbtitt (läs minst en timma) på Face Book sen ska jag sova (läs kolla på True Blood). Imorgon är jag ledig och om det är bra väder ska jag gassa i solen. Jag vill vara brun till ett speciellt tillfälle.
 
Ha de gött era käppkineser!
 
 

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Skriv et brev till mig också.Jag kommer inte ihåg när jag fick ett personligt sist.Det kanske var från mamma och hon har ju varit borta länge nu.

2013-12-16 @ 03:01:39
Postat av: Mammi

Kul å höra från dig 😉. Och ja undrar om pappa har skickat brev till dig? Puss på dig min fina tjej 💗
📝

2013-12-16 @ 13:17:45
Postat av: Amira

Det var inte pizzor från oro verde och italienaren?? ;-) ;-)
Puss o kram

2013-12-16 @ 14:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0