Ett dygn kvar

Nu har jag snart bojkottat Facebook i en vecka. Det känns bra faktiskt. FB tar över så väldigt mycket, utan att man ens tänker på det. Inte jag iallafall och jag spenderar så sjukt mycket tid på FB, utan att egentligen göra någonting. Så nu har jag kommit överens med mig själv att inte spendera så mycket tid på FB framöver.
 
Jag blev ju dock inte så kulturell som jag hoppats under den här tiden. Jag trode att jag åtminstone skulle ha läst ut min bok vid det här laget. Istället blev jag fast i serieträsket igen. Har kollat Vampire Diaries, som är en återkommande favorit. Och har även satt mig in i True Blood igen. Fast jag har faktiskt donat lite i min lägenhet också. Satt upp bilder och gjort inte bara en, utan två, ego ramar. I den ena sitter det "du är awesome" grejer som är jobbrelaterade. I den andra sitter det brev och liknande som också får mig att känna mig awesome.
 
Energin nivån är ungefär intet existerande för stunden och humöret är inte på topp. Jag vet inte varför jag är så nere för det mesta men det är något som irriterar, bekymrar och drar ner mig. Vet dock inte vad. Att jag är förkyld och trött mest helatiden är inte direkt någon bidragande effekt till att göra det bättre heller. Var till läkaren idag igen. Har fortfarande kli i ögonen och igår fick jag några slags utslag. Nu knaprar jag piller igen och har fått någon slags kräm att smörja på min "allergiska reaktion". Vad jag huxflux blivit allergisk mot har jag ingen aning om.
 
Något jag dock känner mig väldigt motiverad till just nu är att sova. Så jag tror jag ska ta och pyssla med det istället. Imorgon ska vi ha team-day här hos mig. Jag och Suvi ska fixa lite mat åt teamet och så ska vi chilla paj här i min lägenhet. Nästan som halv åtta hos Moa. Det ser jag fram emot.
 
Godnatt fantastiska människor där ute. <3

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Tråkigt att du inte känner dig helt frisk.Om jag varit religiös skulle jag bett för dig.Nu kan jag bara önska att du blir bättre.

2013-12-16 @ 03:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0