Inget nyårslöfte - bara ett löfte

Jag har nog aldrig haft något nyårslöfte. Känns som att det är banat för ett misslyckande. Därför har jag lovat mig själv ett och annat, innan nyår. Så jag har börjat redan nu och ska fortsätta till nästa år och nästa år.
 
Idag tog jag tag i gymdelen som jag skjutit på allt för länge nu. Blev dock bara en snabbis eftersom de stängde. Kan dock vara bra. Annars blir det lätt så att jag vill göra allt på en och samma gång så får jag ont både här och där. Så blir jag i viloläge alldeles för länge så det blir så jobbigt att ta tag i tränandet igen. 
 
Imorgon ska jag även försöka mig på en morgonpromenad. Utan musik! Jag är ju så hopplös så jag glömde min iPod i Sverige. Jag som hatar att göra någonting överhuvudtaget utan musik. Men får la se hur det blir med det där. Går jag så går jag, annars gör jag inte det. Inte svårare än så.
 
Nu tror jag att jag ska ta och skriva lite brev. Fick bara en sån lust till det när jag såg alla mina fina glitterpennor.
 
Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0