Våga vägra FB

Japp jag vågar. Från och med nu så ska jag inte vara på Face Book på minst en vecka. Jag har konstaterat att det inte ger mig någonting. Istället ska jag läsa mer, träna och så ska jag skriva brev. =o) Brev är kul! Jag har skrivit min adress och telefonnummer på FB för er som tycker det samma. Och som har mig på Face Book förståss. Tänker inte skriva ut det här.
Om det nu mot förmodan är någon som läser min blogg som jag inte har på FB så får ni gärna skriva er adress om ni vill ha ett kort/brev. ;o)
Ni kan skicka den till min mail: [email protected]
 
Nu ska jag sova. Eller ja, kolla på en film och för hoppningsvis somna. Godnatt på er små marsipangrisar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0