Ett år sedan

Fast det känns som att det var längre sen... Jag kom att tänka på det idag när jag tittade på "Emil i Lönnerberga". De sa att de skulle tvätta byke inför julen. Då kom jag att tänka på min kära vän och roomie i Teneriffa. En väldigt söt finlands svensk tjej, som använde vissa "gammelsvenska" ord. Jag vet inte om det är för att man upplever mer eller för att man flyttar ungefär var sjätte månad, det känns som att tiden går så fort. När jag tänker tillbaka på Teneriffa så känns det som evigheter sen. Men inså att det bara är för ett år sen jag var där. Tänk vad många människor man träffar och saknar såhär i efterhand. Och listan kommer att byggas på. Lite sorgligt känns det allt men vi ses igen…inshallah!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt första och bästa guideboende, kära Oroverde!
 
Ps: Nu är jag så jävla förbannad på den här bloggen, som inte lägger upp bilderna som jag vill ha dem! Nu får det se helt fucked up ut. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Och där fick jag glädjen att bo hos dig och träffa dina Goa vänner. Vi pratade förresten om Amira i Lördags 😊. ❤

2013-02-11 @ 07:15:37
Postat av: sandra

<3

2013-03-07 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0