Facebook uppdateringar

Det är alltid lika kul att gå in på FB. Jag vet nu precis vilka sjukdomar allas barn har, vilka som är hemma och vabar och vilka fler i familjen som är sjuka. Men jag hoppas ni kryar på er allihopa som har magsjuka. =o)
 
Idag fick jag en så fin kommentar av en gäst. Jag hade hjälpt hennes mamma till sjukhuset. När jag kom tillbaka till hotellet och skulle uppdatera henne om hur läget var sa hon.
– Här kommer vår ängel, Moa, så kramade hon om mig.
 
En sådan stund kan man leva på länge. Allt annat slit, övertid, arga gäster och allt annat jobbigt man kan vara med om är i dessa stunder som bortblåsta. Barnen var dock inte så intresserade av vem det var som hjälpt deras mormor. Deras kommentar var; "Hur många glassar får man ta?"
 
Imorgon är jag ledig! Då ska jag spendera dagen med mamma och pappa. Ta en sväng på strandpromenaden och bli asbrun, hade jag tänkt. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0