Ni är så fina!

Åh vad glad jag blir när ni kommenterar mina inlägg! Och vad många det är som läser! Extra tack till Jenny som skrev så fint i ett av inläggen. <3
 
Annars mår du?
(Vem är det som säger så??)
 
Jag har snöat in mig lite på Astrid Lindgren filmer just nu. Svenskare än så kan det väl inte bli. Känns som en liten tröst när man har hemlängtan. Ja jag kan ha det ibland, men det händer inte ofta. Ibland känns det bara så komplicerat att bo utomlands, speciellt i Egypten, som inte har någon likhet what so ever med Sverige. Ibland kan den enklaste sak bli så bökig. Som att hitta linnen! Jag vill ha helt vanliga jävla basic linnen. Ni vet sånna man kan köpa på H&M för 79 :– Det är ett mission impossible här i Egypten. Jag drog med mig Ahmed en kväll genom hela Old Market och sedan Il mercato. Men icke!
 
Kanske man kan skriva en önskelista här och hoppas att någon-(ra) kan köpa med sig. (Läs mamma & pappa) ;o)
 
Min önskelista:
  • Linnen ifrån H&M (svart, vitt, blått, grönt, rött, de sistnämnda i mörka nyanser)
  • Snus (L&D med salmiak smak) En stock!
  • Lösgodis, gärna mycket saltlskrits och kritor (även fast jag inte får äta det)
  • Rooibos te
  • Bejkon mjukost (och någon annan gris som går att få tag på)
  • Aloe vera!! I alla dess former och substanser.
 
Kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar så är de här! Ska bli så himla kul! Hoppas jag kan vara ledig något.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Annars Mår du. Sa Abbe. Jag ska göra så gott ja kan med handlingen. Med risk för att ja får bjuda på snuset. (Har ja hört;))
Men de kan ja ju, ses snart ❤ Kram.

2013-02-09 @ 23:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0