Shop til you drop

När man bor utomlands och långt ifrån sina nära och kära får man inte presenter. Inte i julklapp eller när man fyller år. Man behöver å andra sidan inte köpa några heller, förutom till sig själv! Vilket jag har gjort. Den dagen jag var i Il Mercato med Ahmed gick vi förbi en skoaffär, jag kikade in genom fönstret och såg ett par stövlar. Det finns vissa saker vi kvinnor egentligen inte "behöver" men bara måste ha ändå. De här stövlarna är en sådan sak. Jag sprang in i affären och provade dem, jag tittade inte ens på prislappen, jag skulle ha dem! 950 l.e fattigare gick jag ut ifrån affären som en gladare människa.
 
Idag tog jag och mina service bitches en sväng in till Nabq centrum. Där införskaffade jag både ny väska och plånbok. Jag behövde en större väska och på köpet till den här väskan så fick man en liten väska inuti. Han ville ha 390 l.e för väskan. Jag tyckte 300 l.e för både väskan och plånboken passade mig bättre. Så det blev 315 l.e! Alla nöjda och glada.För övrigt så hade jag haft min gamla plånbok i ett år konstaterade jag när jag kom hem. Den införskaffades i kina-shopen på Teneriffa!
Idag köpte jag även ett par piffiga Roy & Bon solglasögon. Den ni, vad är Ray ban i jämförelse med det lix. Och billiga var dem, endast 25 l.e! Fyndade även två tekoppar som jag (förhoppningsvis) kommer dricka mitt rooibos te i. Men insåg att jag nog måste köpa iallafall en till, om man har två gäster på besök.
 
Allt detta var en förtidig födelsedags present till moi! Man kan nästan tro att jag fyllet jämt. Fast det gör jag ju inte!
 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster. <3

Jag har också Roy & bon glasögon till och med två par. Dom köpte jag i Spanien. Sååå mycket bättre än ray ban!

2013-02-10 @ 17:44:42
Postat av: Lillasyster <3

Sjukt snygga skor för övrigt! Det andra var också himla snyggt, men skorna var sjuuukt fina :)

2013-02-10 @ 17:46:34
Postat av: Mammi

Wow vilket köp, jätte fint å chickt <3 och besök blir de nog ;) Men te? nää vill inte ha.

2013-02-10 @ 19:58:02
Postat av: Allan Lindqvist

Jag har också shoppat.Gissa vad?

2013-02-10 @ 23:29:48
Postat av: Allan Lindqvist

Det börjar på su..

2013-02-10 @ 23:30:26
Postat av: Moa..

Pappa, menar du SNU??

2013-02-11 @ 09:34:59
Postat av: Allan Lindqvist

Nä en SUSUKI SX4 en liten bil.

2013-02-11 @ 23:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0