Tiden går så fort!

Där man delar upp sitt liv med ett halvår i taget lever man på ett helt annat sätt och tiden går så fruktansvärt fort. Ett halvår känns ändå som en lång tid. Alltid i början på en säsong tänker man på allt man ska göra. Man lär känna nya människor, man lär sig allt nytt man måste veta, man studerar utflykter. Vips så har vardagen satt igång och tiden börjat ticka.
 
Det är inte långt kvar nu. De första ifrån SSH ger sig iväg redan om tre veckor! Och jag då? Jag tror jag kommer vara en av de sista att lämna Sharm, eftersom min nya destination öppnar så sent. Ännu har jag inte varit till Petra i Jordanien eller åkt till Luxor, jag har inte alls bearbetat min vatten rädsla. Jag som eventuellt hande tänkt att prova på ett dyk! Tror jag stryker det ifrån listan. Och vad hände med de alla kreativa lediga dagarna? Ibland tror jag att man bara fåt acceptera att det är så här jag lever och på min lediga dag vill jag inte alltid "vara på semester" utan bara ligga i mitt rum och göra ingenting. Som idag.
 
Igår hade vi en liten team-kväll kan man säga. Nästan hela teamet åkte till ett helt sjukt mysigt ställe. Det är ett café som ligger på några klippor. Svårt att beskriva, jag får åka dit och fota det någon dag. Kanske efter jag varit i Petra och Luxor. Haha...
 
Bjuder istället på någon annan helt random bild, för jag har upptäkt att det blir så mycket roligare med bilder i bloggen. ;o)
 
Det här var lääänge sen <3 Jag och min systerdotter (guddotter) Emmie. Undrar hur gammal hon kan ha varit på den här bilden? Haha... Kom just på en kul grej hon sa till mig när hon var liten. Jag sa att jag älskar henne, och hon frågar mig varför då? Kommet inte exakt ihåg vad jag sa, men någonting om att jag var hennes Gudmor. Hennes kommentar är: "Men moster, det är väl en världslig sak". Tror hon var inne i någon Pippi period då. (eller vem är det som säger så?)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Moa, den värdsliga saken var väl iaf. Karlsson på taket. Du får väll undersöka vatten med pappa när vi kommer ;) han är inte rädd... Han kan... Dyka :)

2013-02-02 @ 11:23:05
Postat av: Mammi

Moa, den värdsliga saken var väl iaf. Karlsson på taket. Du får väll undersöka vatten med pappa när vi kommer ;) han är inte rädd... Han kan... Dyka :)

2013-02-02 @ 11:23:06
Postat av: Mammi

Moa, den värdsliga saken var väl iaf. Karlsson på taket. Du får väll undersöka vatten med pappa när vi kommer ;) han är inte rädd... Han kan... Dyka :)

2013-02-02 @ 11:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0