Amazing race SSH

Shit vilken kul team-day vi hade igår! Min chef är awesome, som hon måste lagt ner tid på att planera den här dagen. Ni som sett amazing race (vilket jag inte har gjort), det var därifrån hon fick idén.
 
Vi var alltså tre lag som tävlade emot varandra. Det går ut på att man ska hitta ledtrådar och så ska man göra uppdrag längs vägens gång. Vi skulle alltså ta oss till olika platser vi fick 20 L.E per lag som vi skulle klara oss på. Första ledtråden började med en bild på en av receptionisterna. Hos honom fick vi en ny bild av en man på Starbucks. Vi snodde skjuts av en Travco buss dit. Och så fortsatta det. Bild efter bild till olika ställen, ledtrådar och uppdrag. När vi sprungit runt och plankat på yalla buss i hela Nabq var den sista ledtråden ett kuvert med massor av bokstäver. Ordet som dem bildade var nästa ställe. Och oj, vilken kluring det var. Det hela slutade iallafall med att vi tiggde till oss gratisskjuts av en buss-taxi. Mitt lag var först på plats efter mycket klur och strul! Och enligt min mening blev vi det vinnande laget, med 20 L.E på fickan. Det var dock oklarheter med fusk och tid och uppdrag så det hela avgjordes i bowling. Så i slutendan kom vi tvåa.
 
My amazing team - 2, Maria TM and Joanna is not in the picture.
 
 

Idag har jag varit ledig och haft ännu en fantastisk dag! Jag, Ahmed och Marcus tog oss en sväng ut i öknen med desert buggies. Fuck man det var sjovt! När Ahmed körde var jag dock tvungen att skrika lite på honom, när jag såg mitt liv passera framför ögonen i en revy. (Detta skriver jag bara med en gnutta överdrift) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Moa, va kul ni har :) Fin kyrka och många vackra bilder bilder <3 Snart e vi där hos dig :)

2013-01-27 @ 14:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0