Beslutsångest!

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv! Nu är det dags att söka för sommar säsongen. Jag har ingen aning om vad jag ska söka, eller om jag ens vill söka. Men vad ska jag annars göra med mitt liv?
Känns så jobbigt att starta upp något nytt. Vart ska jag bo, vad ska jag jobba med, vad vill jag göra?
 
Kanske jag bara är för feg att ta tag i saker och ting. Kanske jag bara ska söka valfri grekö och skjuta på "problemet" ett halvår eller ett år till. Fast tror inte att jag är nå klokare då. Kanske jag ska bli troend och låta Gud avgöra? Hmm... Ne som sagt, jag vet inte.
 
Förslag är varmt välkomna!
 
Puss hej - FETT vilsen tjej.
 
 

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Jag vet inte heller?Ser du kommentarer ?Förra bloggen tex

2013-01-05 @ 00:52:14
Postat av: Mammi

Hej vilsna tjej, vill du snacka gud kom till mej ;) Jag har andra råd att ge, och i Sverige vill ja dig se! för dig är de ingen fara, öppna ögonen bara. Sen kan du ta tag i vad du vill, och kärleken den säger till. Ett jobb du får fixa fort, och de går nog som smort. Nu hälsar jag dig välkommen att i Sverige stanna upp, hälsningar från mammi mupp. (jag är ju ingen men de rimmade ju så bra ;)) Puss

2013-01-05 @ 18:22:41
Postat av: Moa..

Pappa: ja jag ser kommentarerna. =o)
Mamma: De va ett fint litet rim du fått ihop. ;o)

2013-01-05 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0