Man blir lätt bortskämd

Aktuella förhållanden

Närmaste station:
Sharm El Sheikhintl den 19 jan 2013, 12:00
Väder:
28º
Vind:
3 m/s NO
Luftfuktighet:
37%
Lufttryck:
1015 hPa
Sikt:
10 km
 
 
Jag till Marcus:
Vad ska jag göra nu då fram till kl 16?
– Du kan gå och vara med på Cocos´ juicebar.
Nej.
– Du kan ha pool service.
Nej.
– Du kan gå till ditt rum och hänga (med lite hopplös stämma)
Nej, det vill jag inte heller göra.
– Du kan ignorera alla de förslag jag kommer med.
Jag hör vad du säger, men jag har bara inte lust att göra nåt av de förslagen du har. Jag funderade på att gå och sola lite kanske, men jag orkar inte gå till stranden. Och så är det så kallt.
– Men det är ju jätte fint väder.
Men det blåser!
 
Ja, vad ska man säga? Lätta att bli bortskämd när solen skiner varje dag. Finns alltid något att vara missnöjd med ändå.

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Vad blev det då?Här är det omkring 15 minus,så inge polhäng.Din namne försökte att inte ha tassarna i marken och hoppade på 3 ben.

2013-01-19 @ 14:42:25
Postat av: Mammi

Ja! Bortskämda unge... ja fryser ihjäl mig i dag. 22 grader... jag pratar inte värme nu då!! ;) Längtar till solen den 14/2. Puss å hej bortskämda tjej... äh gå å bada!

2013-01-19 @ 15:25:51
Postat av: Moa..

Pappa, de blev sova. =o) En av mina favorit sysslor. ;o) Va de lill-Moa som hoppa på tre ben?

Mamma: Jag längtar också tills ni kommer! =oD

2013-01-19 @ 19:37:23
Postat av: Allan Lindqvist

Jag tror det var Greta Garbo som sa, när någon frågade hur hon gjorde för att fortfarande vara så vacker."-Mycke sömn och ingen tvål i ansiktet.

2013-01-19 @ 23:20:29
Postat av: Moa..

Aha!! De e därför jag e så vacker. ;o)

2013-01-20 @ 06:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0