En vecka utöver det vanliga

Ja jag vet! Jag är värdelös på att uppdatera den här gamla bloggen. Med tanke på att jag där tänkte skriva logg är ett tecken på att jag har mer jobb än fritid i mitt huvud.
 
Har precis haft min fantastiska Mills på besök. Det var en vecka utöver det vanliga. Nog för att det var en del jobb men den lilla fritid jag hade var underbar. Tänk två små troll i ett litet, litet rum. Helt plötsligt får en av dem för sig att pumpa upp en pilatesboll. Ja, jag erkänner, det trollet var jag. Ska bli spännande att se hur det blir när vi är tre som ska bo här, för snart får jag besök igen! 2 veckor och 5 dagar kvar… men vem räknar? =oP
 
En helt sjukt kul utekväll hade jag och min bättre hälft när hon var här. Om hon nu är den bättre halvan vet jag inte längre, då hon både fick mig att röka och dricka Long island icetea. Vi hittade ett helt fantastisk rockbar som jag är lite förvånad att jag fick med mig henne på. Snygg bartender, enligt vissa, enligt mig såg han ut som Terminator. Han var dock bra på att blanda drinkar och var trevligt, vilket är sällsynt här i Bulgarien. Han hade dock en mindre trevlig kollega. En liten bitch med attitydsproblem och dåligt självförtroende (skulle jag tro). Men henne satte vi på plats ganska fort! Vi träffade även på en yngre version av Ozzy Osbourne. En australiensisk belgier stötte på mig, han var dock inet så intressant så skakade av mig honom lite diskret. Efter rockhaket blev det dans, dans och mera dans. Jag lyckades hitta en (enligt mig) snygg vakt som var väldigt dålig på engelska, var gift och hade barn. Min vanliga "tur" skulle jag vilja säga. Men vad fan, det finns fler karlar ute i världen. Alla kan väl inte vara gifta och ha barn, eller?
Jag hittade även, eller det var väl mest han som hittade mig, en väldigt full dansk. Jag skulle gissa på att han var cirka 18,5 år, nyss fyllda. Han snacka först engelska med mig efter kanske femte gången jag sagt till honom; "Jeg kan godt forstå, hvis du snakker dansk" började han prata danska. Men oj! My bad, en full dansk pratar jätte märkligt och jag kunde inte alls förstå vad han sa. Till sist sa han bara "I love you, I love you", försökte kyssa mig, jag drog undan huvudet fort som fan och det slutade med att han somnade på min axel. Kul kille! tänkte jag, och puttade bort honom.
 
Ja, mycket hände den där kvällen och som vi skrattat den veckan jag och min fima Millis. Jag saknar henne redan. Mitt rum känns plötsligt så stort. Fast jag har ju min boll och just nu tar min tvättställning upp halva rummet.
 
Det var väl lite av vad som hänt i mitt liv den senaste tiden. Jo, just ja. Fick även en chock när jag läste min lillasysters blogg. Hon ska tydligen bli skånebo! Så det är inte bara jag i familjen som kommer bo i utlandet framöver.
Grattis till utbildningen lillstrumpa, jag är stolt över dig! <3
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja snart kommer vi, och vi räknar kan ja lova :) pussss

2013-07-06 @ 17:48:34
Postat av: Mammi

Tack för god läsning 😉 är de Jessica och Angelica som kommer? Tack å hej fina tjej ❤

2013-07-06 @ 21:50:33
Postat av: millz

Åå ha de va en kanon vecka <3 får dock inte glömma "de menlösas klubb" :-D

2013-07-07 @ 00:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0