Helvetesmaskin

Idag har jag konstaterat än en gång att jag nog faktiskt inte vill ha barn. Efter en lunch med en skrikande unge vid bordet bredvid. Där Sofia kläcker kommentaren; "Do you think we can order deep fried baby for dessert". Klockren! För att senare "montera" barnvagn i ett varmt luggege room. Brio Sitty, eller något annat fiffigt heter den. Den var iförsig relativt klarmonterad när jag packa upp den, men sen var de tre tygstycket som man skulle knäppa fast samt sätta fast med dragkedja. Det tycker jag var alldeles för bökigt och opraktiskt! Så OM jag nu mot förmodan skulle skaffa barn får den jäkeln se till att lära sig gå forts som satan. Eller så får jag helt enkelt ha en tillhörande mekanisk farsa åt ungskrället.
 
Bara nio kvar att montera ihop. Tuppen INTE jag!

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Varför skulle du montera?

2013-07-27 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0