Jag glömde det bästa!

Åhh vad besvikan jag blir på mig själv. En så klockren kommentar ifrån Camilla när vi satt på rockbaren. Den var så bra, iallafall just i den stunden, så jag skrev upp den.
 
Jag sitter helt galet nöjd över tillvaron, stampar lite med foten, knackar lite med handen i bordet förnöjt till musiken. Jag är bara så sjukt nöjd med livet. Camilla kollar upp mot dansgolvet och släpper följande kommentar: "Vad fan är det här, de menlösas klubb eller?!"
 
Hon delade helt klart inte min känsla. Bara för att mini Ozzy och hans knubbiga kompis i grön t-shirt kanske inte var de bästa på att dansa? Men Ozzy kom ju fram med jämna mellanrum och high-fiveade oss. Det tyckte jag var lite… piffigt? Sköna snubbar alltså. Sen var det ju en och annan brud som sågut som ja, vad ska man säga? Horor? Jag vet faktiskt inte hur en hora ser ut riktigt. Men de var ungefär i samma klass som hon i Pretty woman, och då menar jag innan Richard Gere kommer och plockar upp henne. Men alla har ju sin stil. Vem är jag att dömma…
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0