Nu har dom farit

Var precis nere och vinkade av Jessica och Tina. Tiden har gått så fort och vips så är dom borta. Har varit så himla mysigt att ha dom här. Speciellt när jag fick ledigt två dagar i rad. Så skönt att bara ligga och slappa på stranden.
 
Jag som älskar citat har fått ett nytt som gör mig lite varm i hjärtat. Ett ganska fint citat om man förstår det på rätt sätt. Min (ganska klumpiga) vän Jessica slänger ur sig följande kommentar innan vi ska gå ut och festa.
"Att du får ragg är inte ditt utséende, det är din personlighet!"
Haha... Tack kompis. Fri tolkan på den? Man kan antingen tolka det som att hon tycker jag är ful. Men eftersom jag inte tycker det, så kan jag väl aldrig tro att det var det hon menade. Jag tolkar det helt enkelt på följande sätt. Jag har en awesome personlighet. Eller?
 
Hon förklarade ju även efteråt att det inte alls va så hon menade, att jag var ful alltså. Eftersom jag känt henne sen vi var sisådär 8 år så vet ju jag att ibland när hon säger någonting, så blir det lite fel helt enkelt. Men som sagt den där kommentaren värmer mitt hjärta.
 
Jag såg även en fin text idag. Som jag hittade på en tjejs rygg när jag satt på bussen. Hon hade en gitarr tatuerad längs ryggen. På den stod det; "Music is what feelings sounds like". Jag gillade det som fan! Så sant på något vis.

Jag har så många citat och texter jag hittar här och där och skriver ner. En som jag faktiskt inte kommer på vart jag hört, sett, eller vad är följande.
"Skit i ambitionen, tänk med röven". Inte speciellt fin eller tilltalande kanske. Men ibland är det bara det man måste göra helt enkelt. Allt behöver inte vara så ambitiöst jämt. Speciellt inte när man bor i Sunny Beach. Här är det många som tänker med röven.
 
Med det citatet lämnar jag er för den här gången. Tack och hej - leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack å hej fina tjej! Vi kom hem i dag 😉

2013-07-31 @ 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0