Roadtrip

Nu är dom här! Och vi har redan hunnit med ett litet äventyr. Efter jobbet hyrde jag en bil, tog med Jessica och Tina och styrde mot Burgas. Shopping stod det på schemat men det blev en "liten" detour dit. Vi hamna på en bro påväg till Sozopol, fick göra en liten U-turn. Efter det hamnade vi på någon öde väg upp mot bergen. Efter många svängar hit och dit och dit och dit så kom vi äntligen till Galleria, det stora shopping centrer i Burgas. På vägen hem körde vi inte sel en enda gång.
 
Imorgon blir det Bamse frukost, service och sen ska jag steka ikapp me de andra två tomaterna på playan! Joda, livet är allt gött ibland! ;o)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Va härligt att höra att livet e gött nu. Här gick backarna upp upp upp serpsentin och ner ner ner ner, Jonas är jätte duktig på att köra. Här i Italien. I morgon öker vi till tyskland igen, hälsa å ha det så gott 💖💖💖

2013-07-27 @ 06:19:36
Postat av: Moa..

De ska jag göra mammi! O härligt att se o höra att ni har de bra också. <3

2013-07-27 @ 13:01:20
Postat av: Allan Lindqvist

Bra!Jag har varit hos Nisse i Härjedalen och gnott omkring på myrarna.Jag fick ihop tre kg.Hjortron (mylta).

2013-07-27 @ 15:33:50
Postat av: Charlesthisp

friends at work have been hoping about. The type of detailed information on this webpage is truely great and needed and will help my kids and I in our studies significantly. It is obvious this network gained a significant amount of details regarding this and the other hyper links and types of info also show it. I'm usually not on the web most of the time although when I have a drink im usually avidly hunting for this sort of information and others similarly having to do with it. When anyone gets a chance, take a look at my website: how do i get ssi for my child with adhd in las cruces, new mexico

2022-03-09 @ 04:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0