Envis som en gris

Eller hur är det nu man brukar säga? En liten grise-knoen kanske? =oP

Nu jädrar anama. Idag har jag fått krafter ifrån ovan tror jag. Jobbet har gått bra. Jag har haft service, som service ska vara (enligt mig). Jag har haft någonting att göra. Gjort gäster glada och hjälpt andra. Tack, så fick jag äntligen känna lite mening med det här. Jag är så pepp på att bara lära mig allt, allt, allt nu. Jag ska fan i mig klara det här. Det känns hopplöst och helt meningslöst vissa gånger. Men när man får den här känslan (som jag inte kan förklara) är det bara så jävla gött!
Har för första gången service telefonen. Citat ifrån de andra: "The scandi phone have just called once". Puss på den! Ikväll har den ringt fem gånger. Men det verkar ha lugnat ner sig nu. Förhoppningsvis får jag sova i natt.
 
Nu ska jag hänga tvätt och snacka lite med min gobit Hanna. =o)

Kommentarer
Postat av: jessica

nu börjar du låta som MIN Moa igen <3

2013-06-06 @ 09:39:43
Postat av: Anonym

kan man inte få se bilder =)

2013-06-06 @ 10:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0