Helt okey

Är ganska nöjd med tillvaron faktiskt. Jag, service telefonen (som tack och lov inte har ringt…än), internet och Anders Fridén med In Flames ligan. Jag kan nästan glömma bort hur mycket jag älskar In Flames. Och jag skäms lite över mig själv att jag aldrig sett dom live. Det är helt klart med på min "to-do-list". Jag blir helt lugn och harmonisk och helt förälskad när jag lyssnar på dom. Så jävla bra!
 
Midsommar är väl lite överskattat ändå? Eller? När jag var liten och yngre så var det en av mina favorit högtider. Inte för att jag vet varför man firar det, men ändå. Jag kommer ihåg midsommar på Vätö. Åka häst och vagn, samlas nere vid vattnet och dansa runt stången. I tonåren var det alltid någon awesom fest att gå till på midsommar och det var den säkraste dagen på året att få ragg. Bortsätt från juldagen. =op Men nu, nä nu vet jag inte. Visst är det fint med blommor i håret och alla är så somriga och fina. Men jag är inte speciellt intresserad av att varken dansa runt stång eller supa skallen i småbitar. Känns som jag har gjort det där liksom. Kanske jag börjar bli gammal eller så är det för att man får ingen "midsommar-feeling" utomlands.
 
Så jag är inte speciellt ledsen över att jag missar festandet med de andra på Valhalla och Viking. Känns som jag gjort det där också. Det känns bättre att sitta här i min egna lilla värld. Jo, jag är född i fiskarnas tecken så jag har faktiskt en helt egen liten värld i mitt huvud. Och så glad som Louise blev när jag kunde ta service telefonen istället för henne. Lätt värt det! Iallafall när det varit så lugnt ikväll. Inga vilsna norrmän även fast Oslo arrivaln var idag.
 
Så ja, glad midsommar på er, era galningar!
 
Bjuder på en liten godnatt visa. Eller ja, det är Anders som bjuder. ;o)

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Låter som du har det bättre nu.Det glädjer mig!

2013-06-22 @ 05:33:08
Postat av: Mammi

Du låter lugn och harmonisk Moa❤ Jag förstår bara inte att du gillade pappas kom. Om att de blir mörkare. Du är ju där det är ljust hela tiden. De vill ja me. Puss å kram galna "dam"

2013-06-22 @ 08:57:48
Postat av: Jenny Fd. Fålis

Moa min vän! :)
Som jag skrivit tidigare så är jag en utav dom som är sjukt avis på alla resor du gjort runt om i världen och allt som du har fått sett.
Det är riktigt kul att kunna läsa och följa dig i bloggen och kunna leva sig in i hur du har det :)
Nu har jag varit lite dålig på att läsa den på sista tiden, men vaknade tidigt idag och hamnade här.

Och jag kan hålla med dig när det gäller midsommar firande. Jag har också massa fina, roliga minnen från när man var yngre, men nu börjar man bli till åren och då är det inte lika kul med dans kring stången och allt vad det innebär längre. Det är säkert roligare när man får barn en vacker dag och ser hur kul den tycker att det är då den upplever allt som en annan gjorde när man var i den åldern.

Och så har vi då Älskade In Flames, jag håller med dig till 100% där. Dom ät helt klart top 2 för mig!

Ta hand om dig!

Kramar!!

2013-06-24 @ 07:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0