Ibland gör man rätt...

Ibland gör man fel. Lev med det.
Eller, så gör man något åt saken. Än är inga beslut tagna och mycket kan hända. Har bara lite svårt att se vad. Kanske kommer det ett under nedfallande i huvudet på mig. Hur nu ett sådant ser ut? Eller så kanske jag möter en enhörning på vägen till jobbet, med svaren på alla mina funderingar. Tomten kan man ju alltid fråga om han skulle råka ha vägarna förbi de närmsta dagarna...
 
Mina nära och kära, ni vet vad det handlar om. Mamma säger att jag ska följa hjärtat. Mitt hjärta har ganska ofta ett så kallat "change of heart". Ena stunden vill det en sak, andra stunden en annan.
 
Ida och Hanna kommer oavsätt alltid finnas i mitt hjärta. Och det kommer finnas tid att tjusa. Oj, vad vi ska tjusa! Kanske inte bara just här och nu. Men mig blir man inte av med så lätt! Förutom om man är mina vänner och familj, (i Sverige) dom har "blivit av" med mig många gånger. Fast förr eller senare kommer jag tillbaka.
 
Beslutsångest på hög nivå kan man säga.
 
<3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Följ ditt ❤ Puss

2013-06-03 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0