Jag har en plan

Kind of. Eller det kanske är mer av en idé. Den närmsta tiden, det vill säga, inmon cirka 15 minuter, tänkte jag ta mig till Nessebar. Ett ställe jag totalt förälskade mig i (för att överdriva en aning, som jag råkar gilla att göra) den första gången jag var där. Det är en mysig liten stad, iallafall den gamla delen, och den enda jag sett av Nessebar. Med kullerstenar, små mysiga restauranger, gamla fiskebåtar och fornlämningar kommer man in i en annan värld. Jag tänkte att det kan nog vara en bra plats att fatta viktiga beslut. Om inte annat så är det, som sagt ovan, en väldigt mysig stad.
 
Jag är lugnare idag. Inte lika uppgiven och irriterad. Kanske kan det bero på att jag sovit till 12, inte störts av musiken nere på gatan, att jag somnade till "Vampire Diaries" och att jag inte ska jobba idag. Fick även ett fint meddelande av min kära, saknade, älskade Mathilde, som gav lite tröst i allt det hopplösa.
Savner dig skat! Men en dag ska vi fan i mig cykla i Kristiania. Oj, vad vi ska cykla! =o)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja Moa, ja. De var det stället jag berättade om. Vi åkte dit med båt och tog buss hem. De som inte var så mysigt bara, var att de var sååå varmt så vi satt under ett sånt badtorn för att få skugga. Vi hörs om nån liten stund, jag har ingen hund 😊 de hade inte nånting me nått att göra, men rimmade gjorde det 😋

2013-06-03 @ 14:21:34
Postat av: jessica

hur hade du de i Nessebar? Känns de nåt bättre idag? puss

2013-06-03 @ 19:35:29
Postat av: Moa..

Ja, idag känns de bättre. Men vet att de e jobb imorn igen, så lite smått ångest över de. =O/
Mammi, jag kommer inte ihåg att du berättat de. =oS

2013-06-03 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0