Så jag - fast ändå inte

Vet inte om ni vet det, men jag älskar klockor. Ironiskt nog, då jag sällan är i tid. =oP
 
Idag var jag, Ida och Linda och skulle kolla på en klocka (vet inte om det är hemligt) till någon av deras nära och kära där hemma. Jag hittade en as snygg klocka med en dödskalle i. Vet inte om ni vet det heller, men jag gillar även dödskallar. =o) Klockan är dock i vitt och guld. Och det är så inte jag. Eller ja, nu är det det. ;o)

Hittade även en cool gul klocka som jag ska köpa inom en snar framtid. I Egypten köpte jag en röd, blå och grön. En färg till alla de Converse skor jag har. Mina gula Converse har dock ingen klockkompis än…
 
Nu kanske jag borde köpa ett par vita skor att ha till den här klockan. Så den inte känner sig ensam.
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Och lite guld å bling bling. Vad ska de bli av dig flicka ❤

2013-06-12 @ 19:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0