Tänker tillbaka

Minnen är det finaste jag har. Har tänkt mycket på det förflutna på sista tiden. Insåg när jag kollade min kalender (jag samlar på födelsedagar) att det var 4 år sedan jag var i Nya Zeeland. Det känns som så otroligt länge sen. Kan inte fatta att mina små sötingar fyller 8 och 10 i år. Tänkte skicka kort till dem på deras födelsedag, fast den ena har redan fyllt och korten kommer även komma försent till den andra födelsedagen (om dom kommer fram överhuvud taget)
Googlade deras adress, för att se om jag kom ihåg rätt. Vips uppe i vänstra hörnet kom det upp en bild på deras hus. Tårarna trängde bakom ögonen. Eftersom google maps har satellit bilder kunde jag ta den lilla gubben och knata runt hörnet. Där stod det lilla "kinot", mitt lilla hus jag bodde i. Tårarna fanns då mera i mina ögon och inte bakom. Jag tog gubben igen och gick tillbaka till framsidan. På bilden kunde man se den gamla Saaben. Då rullade tårarna ner för mina kinder.
Att jag saknar NZ vet nog alla. Men jag saknar det extra mycket nu! När jag berättade det här för Ida i servicen idag, fick jag tårar i ögonen igen, hon med.
 
Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att skriva här. Det är för att jag just nu skapar nya minnen. ;o) Jag hoppas att jag kommer tänka tillbaka på Bulgarien som något positivt. Jag har ju fina människor omkring mig, det börjar sakterligen gå i rätt riktning på jobbet, för hoppningsvis blir vädret bättre. Så nog kan det här livet bli jävligt gött!
 
Andra anledningen är för att internet inte fungerar eftersom Alex laddar ner film hela dagarna. =op

Kommentarer
Postat av: Mammi

Skönt att de känns bättre iaf ❤❤❤

2013-06-08 @ 19:18:09
Postat av: Allan Lindqvist

Jag såg att du var på fb förut,jag visste inte vad jag skulle skulle chatta om.Bra att det känns bättre nu på jobbet.

2013-06-08 @ 21:39:02
Postat av: Jessica

Å va skönt att de börjar bli bättre, de kanske blir ett besök iallafall då ? :-p

2013-06-09 @ 10:07:40
Postat av: Moa..

Mamma & pappa: De känns bättre helt klart. O de börjar gå framåt med övrigt jobb också.
Jessica: Om ni inte avbokat så finns jag kvar här i juli. Om inget drastiskt händer. ;o)

2013-06-09 @ 11:02:56
Postat av: jessica

wiii nej vi har inte avbokat, va på väg att boka om till kroatien men tänkte att vi väntar nån vecka =) va kul då kommer vi som planerat <3 känns skönt att höra att de går åt rätt håll gumman puss

2013-06-09 @ 12:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0