En släng av hemlängtan

Fick lite hemlängtan igår. Eller kanske mera bortlängtan. Jag vet inte. Jag youtubade "Sverige" och hittade den här fina videon. Det är såhär man (jag) tänker mig Sverige, när jag inte är där. Vet dock inte vart hälften av de här ställena är, men skulle gärna besöka dem någon gång i framtiden. Vackra, vackra land!
 
 
 
Och såhär tänker jag om verige när jag är där.
 
 
Jag vet inte... "Borta bra, men hemma bäst" brukar man ju säga. Vet inte om jag är redo att hålla med om det… än!

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Jag längtar i allafall efter den dag du kommer hem!

2013-03-21 @ 21:41:40
Postat av: Mammi

Håller me pappren lite dåra 😘

2013-03-21 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0