Så var man dansk igen

Nu har min fina danska kollega Mathilde åkt hem på ferie, så jag får agera dansk guide igen. Det var länge sen nu. Imorgon är det kun jeg som har hotel walk about. Så jag ska snacka svenska, norska och danska. Det blir spännande.
 
Jag fick vara på flygplatsen idag igen. Det var kul men varmt, väldigt varmt. Och nu värker det i fötterna också. Men det är inte långt kvar  tills jag slutar för dagen. Lite scandi service, ensammen idag eftersom Heini är halvledig och ja, Mathilde är ju på semester som sagt.
 
Nu är det riktigt varmt i Egypten. Enligt mig, inte enligt egypretna. Jag pratade med lokalguiden påväg till flygplatsen. I augusti kommer det vara ca 50°c. Då är inte jag här, tack och lov!
 
 
Jeg håber du nyder din ferie vilde Mathilde!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Oj va varmt de blir .) Hörde att du träffade Saida på flygplatsen. Puss å hej Svensk-Norsk- Danska tjej <3

2013-03-17 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0