97 . 42

Det säger ändå någonting…
 
Antalet besökare på min blogg var senast 97 besökare och 42 unika besökare. Nog har jag många nära vänner, har dock inte räknar dom. Kan vara 42 stycken, eller inte… Slutsatsen är iallafall; fler än jag trodde läser min blogg. Kul!
 
Sverige vann idag över Finland. Så jävla gött! Dock vill man inte vara för kaxig i det här sällskapet. Inte för att de skulle mörda mig för det  jag skriver. Utan mer för respekt, för att jag närmare  skulle ha sagt upp mig om "vi" skulle ha förlorat den här matchen. Finland är ett känsligt änme över lag. Vi älskar och vi hatar dom. Speciellt i den här världen där det är tillåtet att vara svensk, rekativt finsk.
 
Vad mer kan jag säga? Jag älskar mitt liv! Som singel, som svensk, som utlänning. Som vännen som saknas på förfesten, som saknas när jag sitter här och skriver min blogg, Som 42 (!) människor följer!
 
Jag älskar er alla, säkert mer om jag visste vilka ni var. PIK, skriv mer kommentarer.
Puss på er alla guldkorn som finna där ute i världen, var och en av er är unika!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Här e ja;) en flitig följeslagare 😎 Puss

2013-05-19 @ 10:01:08
Postat av: Mathilde

JEG ER TROFAST LÆSER!
;) <3
Har været det siden SSH min kære Toa'Moa !

2013-05-19 @ 21:59:01
Postat av: lina

saknar dıg moa!!

2013-05-29 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0