Gråten är nära

Till och med tvätteriet i Egypten, som oftast förstörde något med mina kläder, vet att man inte blandar rött och vitt när man tvättar! Frustrationen är total. Städerskan kom in på mitt rum med min tvättpåse. Inget jag gett henne, vill jag bara tillägga. Jag tvättar gärna mina kläder själv då jag är väldigt noga med vad jag tvättar tillsammans och inte. Hon har blandat tvätten!! Mina nya röda jeans har tvättats tillsammans med min nya vita blus. Vem gör så? Jag ville seriöst putta ner henne ifrån balkongen. När jag panikartat skriker rakt ut säger hon bara "no problem". Jag hatar det ordet! Det är ett ord man ofta hör när någonting faktiskt är ett problem. Hon ska tydligen använda någon slags Vanish. Jag vill gråta när jag tänker på att hon kommer "vanisha" bort de små silverbrickorna som tillsammans formar en dödskalle på ryggen på min blus. Mitt hjärta kliar inte nu, det är krossat!
 
Bye bye baby. =o( Allt som är vitt på denna bild är numera rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0