Känns bättre nu

Idag har jag mailat med min SSM i Bulgarien. Hon sa att "det är fantastiskt som vanligt". Får hoppas på att jag känner det samma när jag kommer dit. Har fått reda på att jag har eget rum. Men hur boendet är i övrigt är väldigt oklart. Men injudan står kvar, kom gärna och hälsa på. ;o)
 
Det känns bätte nu, när det börjar närma sig. Jag känner mig taggad! Det kommer bli kul, ja visst kommer det... Eller? Med inga förväntningar kan man väl inte bli besviken iallafall. Jag är lite ledsen över att jag inte hunnit träffa alla, men nästa gång kanske. Tror att man helt enkelt får vänja sig att det är så det är. Annars skulle jag stressa ihjäl mig när jag är hemma. Känns väldigt bra att sitta här hemma hos pappsen och ta det lugnt och umgås med honom. Känns bättre än att stressa in till Uppsala och Stockholm. Er jag inte träffat tycker jag extra mycket ska komma och hälsa på mig i Bullen. Kom igen, det blir kul. =op
 
Min SSM sa även att jag inte skulle packa för mycket för det var bra shopping där. Har redan rensat en gång och lämnat i pappas källare. Tror jag får ta en vända till bland kläderna. Så svårt att sålla bort bara! Men det ska nog gå. Kanske Rike får hjälpa till. Min kompis son på två (?) år. Han hjälpte mig lite idag att härja runt bland grejerna. Kanske lämnar hela ansvaret till honom så slipper jag ha något med mig alls. ;o) Vilken plan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0