Lufthavn

Nu smäller det snart! Om cirka 30 min ska vi åka och hämta upp dom. De första gästerna. Ellerrättelse, de första svenska gästerna. Danmark landade tidigare ikväll. Så snart är dom här! Som vi har längtat. Även om det är skönt att ha två veckors "semester" så är det ju inte det jag är här för. Nu har vi haft vår tid att studda, festa, shoppa, äta, sova och göra lite som vi vill. Imorgon börjar allvaret och det "riktiga" jobbet. Nog för att studera utflykter, restauranger och området också är mitt jobb så känns det liksom inte som på riktigt när inte gästerna är här. Jag känner mig så taggad!
 
Nu ska bara kjolen, skjortan, kavajen och klackarna på så är jag fit for fight! Välkomna till Bulgarien det kommer bli awesome! =oD

Kommentarer
Postat av: Allan Lindqvist

Bra där!Det gör mig glad när du är "glad"i dina gäster!

2013-05-28 @ 22:10:44
Postat av: Anonym

Du är grym ❤

2013-05-28 @ 22:30:38
Postat av: Mammi

Ja e inte anonym! 😊

2013-05-28 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0