My heart itches...

Vad ska man säga? Hjärtat gör ont. Det är inte krossat, så mycket släpper jag aldrig in någon så de lyckas med det. Men det "kliar" lite om man säger så. Hur dum, korkad, idiotisk får man vara när man har två män som påstår att de älskar en i sitt liv? Den ena vill bygga upp sitt liv med dig, och den andra lika så. Och helt plötsligt är de borta. Den ena säger "vi ska nog bara vara vänner…" och den andra "du borde glömma mig…" Ja men vet ni va? Fuck you bouth! För så "smart" är jag ändå att ingen av er betyder tillräckligt mycket för att bryta ner mig. Alla är ersättbara, speciellt ni två! Inte konstigt att jag inte litar på någon (vänner/familj borträknat) när jag har folk som er i mitt liv. Och ja, jag är för bra för er båda. Frågan är bara om det finns någon där ute som är tillräckligt bra för mig… "Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer…" eller hur var det den där sången gick?
 
Men för övrigt är livet awesome i Bulgarien. ;o)

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskade syster! Det finns någon för alla... Både du och jag vet att ingen av dem var rätt för dig! Han dyker upp när du som minst anar det ;-). Jag vet, jag är en hopplös romantiker men vänta bara du! Älskar dig! Puss å kram

2013-05-16 @ 07:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0