Sista kvällen i fiskland

"För alla luktar fisk i Göteborg". Fast det gör dom ju inte. Inte Amira, Jim och Gustav iallafall. De andra har jag inte varit så nära. Sista kvällen ska spenderas ute på stan. Vi ska gå och "ta en drink", som man säger. Jag är helt säker på att det åtminstone blir två. 
 
Tiden går så fort. Jag har inte hunnit träffa alla jag ville träffa. Inte hemma I Stockholm heller. När jag kommer tillbaka är det bara tre dagar kvar! Sen är det Sunny Beach som gäller. Än en gång uppmanar jag alla att komma och hälsa på. Och ni som befinner er i Göteborgstrakterna, kom gärna förbi och skåla med oss. ;o) Jag och Amira värmer upp med lite Sangria som back in the days. Men fy fan vad det är sött! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0