Skön snubbe

Lika fast som du håller min hand, håller du även mitt hjärta! Tänk att någon så liten kan väcka så starka känslor.
 

Sov hos min systeryster med familj inatt. Somnade till Magnus Betnérs standup. Asså, som jag älskar den mannen. Så jävla skön! Det bästa var att jag även drömde om honom när jag somnat. Tror att hans röst trängde in i mina drömmar. Nu kommer jag desvärre inte ihåg vad exakt jag drömde men vet att jag skrattade väldigt mycket iallafall. Tills den roliga drömmen byttes ut till stress inför Bulgarien. Shit vilken ångest jag har över det. Och nu har den avsyrat sig på mina drömmar. Tur att livet när jag inte drömmer är så härligt just nu. Alla dessa fantastiska människor som jag har äran att ha till min familj och vänner. Ni skänker mig så mycket glädje! Ja, och även lite irritation ibland. ;o)
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du skänker men åt mitt liv... lalala ;)

2013-05-03 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0