Déjà vu

Drottningar på Castillo i San Miguel. Vi hejade på vår gula riddare så vi blev hesa.


 
Förra gången jag bodde här var jag i Loro Parque 4 gånger. Får se hur många gånger jag hinner med den här säsongen. Ska helt klart försöka slå rekordet.
 
De har de en ny späckhuggare; Morgan som hittades strandad och undernärd.
 
Jag har absolut ingenting emot att göra alla våra utflykter om och om igen. De är så awesome! Har många favoriter, två av dem är de jag publicerat här ovan. Riddarspelen i Castillo och Loro Parque. Imorgon ska jag tillbaka till Puerto de la Cruz, men inte för att gå i djurparken. Jag ska träffa fantastiska Mia! Ska ha sleep over party och bara njuta av staden, min favorit stad här på Teneriffa faktiskt. Sen tar jag med mig Mia hem på fredag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej Moa. Tack för uppdatering 😉. Vill säja att du får inte klappa späckhuggaren! Dom är faktiskt farliga. Puss på dej, Riddar tjej

2013-11-07 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0